Kyytiä Poriin.
Valvoja: heikkikettu
Kyytiä Poriin.
Terve.
Porin reissulle lähtee La iltapäivällä 9 naamalle rekisteröity Wolkkarin pikkubussi. Kyytiin halukkaat ilmottautukoot tänne foorumille (minimissään nimi ja mistä tulee kyytiin) tai allekirjoittautuneelle tai Lampisen Janille.
aikataulu on vielä avoin, varmaan sinne 6h pitää varata ajoaikaa taukoineen.
Kustannuksia kertyy 150-200 auton vuokraa + dieselit, jotka sitten jaetaan
osallistujien kesken.
-Ilkka-
Porin reissulle lähtee La iltapäivällä 9 naamalle rekisteröity Wolkkarin pikkubussi. Kyytiin halukkaat ilmottautukoot tänne foorumille (minimissään nimi ja mistä tulee kyytiin) tai allekirjoittautuneelle tai Lampisen Janille.
aikataulu on vielä avoin, varmaan sinne 6h pitää varata ajoaikaa taukoineen.
Kustannuksia kertyy 150-200 auton vuokraa + dieselit, jotka sitten jaetaan
osallistujien kesken.
-Ilkka-
Happiness is a .50 cal. sniper rifle.
Re: Kyytiä Poriin.
Nonii, mennään bussilla, eli tässä Ranen BMW:n puolesta ilmoitan, notta minä, Rane, Pekka (ja Ville) tullaan sitten kyytiin.
Rane ja minä Joutsenosta myöhemmin sovitusta paikasta, Pekka (ja Ville) tarkentaa itse paikan.
mk
Rane ja minä Joutsenosta myöhemmin sovitusta paikasta, Pekka (ja Ville) tarkentaa itse paikan.
mk
Noniin, pitäneepä siis ruveta etsimään huonoa matkamusiikkia pikkuhiljaa... 
Meikäläisen saapi tuttuun tapaan noukata kyytiin Korpimetsänkadulta.
Meikäläisen saapi tuttuun tapaan noukata kyytiin Korpimetsänkadulta.
Tulen kyytiin Myllymäestä osoitteesta Alaniitynkatu 18-20.
Jonkinlaista lähtöaikataulua olisi jo hyvä tietää.
.Pn
Jonkinlaista lähtöaikataulua olisi jo hyvä tietää.
.Pn
-
Broman
- Tulee kuin ammusjuna
Että tällästä täällä on juonittu.
En enää ihmettelekkään, minkä takia jälleen olin tänään ulkona kuin lumiukko näistä meno/tulo hommista.
Oon mukana Das Autossa, koitan rimpautella huomenissa vaikka Janille vielä, että mistä pomppaan kyytiin. (?)
En enää ihmettelekkään, minkä takia jälleen olin tänään ulkona kuin lumiukko näistä meno/tulo hommista.
Oon mukana Das Autossa, koitan rimpautella huomenissa vaikka Janille vielä, että mistä pomppaan kyytiin. (?)
Ja vähän tunnelmaa...
http://www.youtube.com/watch?v=M6h-FK24LVU
http://www.youtube.com/watch?v=M6h-FK24LVU
...missähän se Frederikin kokoelmalevy nimikirjoituksella onkaan tällä hetkellä, pari muuta helmeä on jo varattuna tuossa pöydällä...