Hopsansaa.
Eli suomen NROI taas haluaa viimeistään vuodenvaihteen jälkeen ilmoituksen toimitsijapisteistä mitä kukin tuomari on vuoden aikana kerryttänyt.
Älkää hätäilkö/hätääntykö homman kanssa. Minä teen sen kootusti, eli katson ketkä seuran tuomareista on olleet missäkin kisassa, väkerrän nuo ilmoituslomakkeet ja lähetän ne kaikkien puolesta sitten kauden viimeisen kisan jälkeen.
Ja jos nyt on niin, että tietämättäni joku on ollut toimitsemassa jossain kansallisessa kisassa tai jonkin muun seuran järjestämässä seurakisassa, siinä tapauksessa kertokaa se minulle.
Perttu
NROI-pisteet 2010
Valvoja: heikkikettu
Re: NROI-pisteet 2010
Hyvät herrat, tarkastakaapa täyttämäni NROI-tuomaripistelomakkeet osaltanne.
Lähinnä siis, jos olen tehnyt virheen päivämäärien suhteen, eli ette ole olleet jossakin kisassa johon teidät olen merkannut, tai jokin kisa puuttuu lomakkeesta. Osalla lapun 15 riviä ovat jo täynnä ja vielä se yksi pistoolikisakin on jäljellä, mutta älkää välittäkö siitä.
Ja jos ihmettelette mitä nuo "0+15" tms. merkinnät tuomaripistekentässä ovat, olen merkinnyt siihen vanhat + uudet (2010) pisteet.
Lähinnä siis, jos olen tehnyt virheen päivämäärien suhteen, eli ette ole olleet jossakin kisassa johon teidät olen merkannut, tai jokin kisa puuttuu lomakkeesta. Osalla lapun 15 riviä ovat jo täynnä ja vielä se yksi pistoolikisakin on jäljellä, mutta älkää välittäkö siitä.
Ja jos ihmettelette mitä nuo "0+15" tms. merkinnät tuomaripistekentässä ovat, olen merkinnyt siihen vanhat + uudet (2010) pisteet.
- Liitteet
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Silventoinen_Pertti.pdf
- (920.87 KiB) Tiedosto ladattu 361 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Reponen_Kalle.pdf
- (908.02 KiB) Tiedosto ladattu 356 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Piironen_Perttu.pdf
- (1.04 MiB) Tiedosto ladattu 378 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Niittymaki_Pekka.pdf
- (924.16 KiB) Tiedosto ladattu 401 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Nihtinen_Rauno.pdf
- (987.45 KiB) Tiedosto ladattu 376 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Meski_Tero.pdf
- (1016 KiB) Tiedosto ladattu 364 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Makela_Petri.pdf
- (881.08 KiB) Tiedosto ladattu 362 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Kuisma_Mikko.pdf
- (957.56 KiB) Tiedosto ladattu 392 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Korhonen_Tero.pdf
- (908.01 KiB) Tiedosto ladattu 381 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Karkkainen_Tommi.pdf
- (958.22 KiB) Tiedosto ladattu 362 kertaa
-
- NROI.kaavake.2010_LaSA_Broman_Ville.pdf
- (990.91 KiB) Tiedosto ladattu 397 kertaa
Re: NROI-pisteet 2010
Pisteet on lähetetty NROI:lle, joten eikun uusia hankkimaan. Huomioikaapa, että ainakin alustavasti näyttäisi siltä että IROA:n ohjeistuksen mukaisesti tullaan jatkossa vaatimaan 6p/vuosi.